2015. október 8., csütörtök

Drága Olvasók!

Nem hiszitek el, mennyire de mennyire és annál is jobban sajnálom azt, hogy már több hónapja az utolsó jelentkezésemnek a blogon. Sokszor felpillantottam ide, olvastam is a kommentjeiteket, de hihetetlenül szégyelltem magam amiatt, hogy képtelen voltam folytatni a történetet, és ezáltal válaszolni Nektek. Nagyon rosszul is éreztem magam, főleg, hogy még a nyáron is alig volt időm bármire, és hogy ennyire kizártam a szívemből az Éhezők Viadalát és a világát, a saját történetemet. De a közelmúltban elfogott a nosztalgia, főleg a születésnapom után, mert ekkor volt két éve, hogy kitaláltam ezt a fanficemet... Hiányzik. Komolyan, olyan jól teltek a napjaim, mikor ezzel foglalatoskodtam, mikor mindenhol Myra és Dean párosa járt az eszemben, és mennyire kikapcsolódtam, élveztem, mikor a kalandjaikat írhattam.
Volt már akadály, mikor nem tudtam kifejezni semmit, de kis szünetet tartottam, újból neki álltam, és folytattam. Nem álltam meg. És most tavasszal ismét ez történt, megakadtam, majd feladtam, nem foglalkoztam vele. Magamat szidtam, hogy "eddig összesen egy történetnek kezdtél bele, és még azt sem fejezted be, pff", ahelyett, hogy ez még jobban motivált volna. De most megtörtént a pillanata, mert nem akarok olyan bloggerina lenni, aki tényleg a vége előtt hagyja abba.
Be szeretném fejezni, őszintén mondom, mert látom, hogy van, akit még mindig érdekel. És engem is. A napokban kezdtem újraolvasni az Éhezők Viadalát, hiszen nagyon hálás lehetek a trilógiának, s ez még jobban meggyőzött a folytatást illetően.
Csak egy kis türelmet szeretnék kérni Tőletek (ha nem vagyok pofátlan a történtek után). Iskolába járok, dolgozom, táncolok, rengeteget tanulok, úgyhogy kell egy kis idő, amíg elolvasom a fejezeteket, és nekiállok a következő átírásának. De megfogom tenni, ezt itt és most megígérem Nektek, és bedughattok egy Arénába, ha nem teszem meg. Nagyon hiányzott ez a család, jaj, mindjárt elsírom magam, olyannyira. Nem hagylak el Titeket még egyszer a vége előtt, szeretném, ha már Ti is kitartanátok mellettem azzal erőt pumpálva belém! <33
Hamarosan jelentkezni fogok, akár egy helyzetjelentéssel, akár egy új designnal, hiszen már másfél éve volt az utolsó váltás, ideje lenne egy újat készíteni.
Addig is legyetek jók (vagy rosszak!), tanuljatok szépen, és olvassátok újra a trilógiát, hiszen hamarosan kijön a legutolsó film. További szép napot, Drágák! <3

:')

1 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Annyira örülök, hogy folytatod. Már nagyon kíváncsian várom az új designt és a folytatást. :)

    Viki^^:*

    VálaszTörlés