2014. augusztus 26., kedd

Pár információ

Hey, Guys!
Ahogy tegnap írtam, egy-két információval jelenek meg ma. Nem olyan életbevágóak,  de említésre méltóak. :)
 Először is, valamelyik fejezetnél szóba hoztam, hogy egy új bloggal jelenek meg, ami egy német Beavatott fanfiction fordítás. A blogot ITT elérhetitek, a prológus már felkerült. :) És ha azt hinnétek, hogy emiatt nem haladok az írással, cáfolnám, mert sokszor a fordításhoz sincs kedvem, és van, mikor az sem megy, úgyhogy a kettő nincs összefüggésben, főleg, hogy már azt is március vagy április óta csinálom.


 Aztán, még egy sokkal régebbi fejezet előtt írtam, hogy 3. helyezést értem el egy blogversenyen legjobb fanfiction kategóriában, s azóta kikerült a legjobban megformált karakter eredményhirdetése is, ahol úgyszintén 3. helyezést értem el! Vagyis inkább Myra ért el 3. helyezést... :)


 És akkor így a végére, hogy blogot akartam volna készíteni a három hetes thaiföldi nyaralásomnak, ahova leírom milyen érdekességeket láttunk, milyen helyeken jártunk, tele tömtem volna a bejegyzéseket képekkel, de aztán lebeszéltem magam erről, mert szerintem nem sokan nézték volna meg. Úgyhogy csak facebookra tettem ki a fotókat apukám kérésére, tehát aki megszeretné nézni, az küldjön nekem egy e-mailt a h.leia009@gmail.com címre, és elküldöm neki az album linkjét. :)

Ezek lettek volna az információk, további szép napot kívánok Nektek! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése